Bara den här övningen också, och bara ett set till...

Vet inte hur jag tänkt i helgen kring träningen alltså. Har blivit så himla stressigt alla gånger... I fredags hade jag tänkt vara hos en vän kl 18 men kom hem från gymmet 18.10. Tur vi bor grannar och att jag är snabb som Fantomen på att byta om! 

I lördags blev det ungefär samma sak... Kom lite sent till en inflyttningsfest på grund av träningen. Hade kört armar så jag var helt skakis och kunde knappt hålla i välkomstdrinken till att börja med. Härlig känsla!   
 
Idag hände det igen. Kom på att jag skulle klämma in ett benpass innan jag skulle äta middag med mina korrekompisar. Kom hem 5 minuter för sent genomblöt i svett... 
 
 
Har för övrigt varit oförskämt pigg idag efter gårdagen... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }