Oh no, jag är inte bäst på allt!

Igår körde jag ett pass på Boxen. Vi började med teknikträning i bänkpress. Det var suuuperkuuuul för jag tyckte jag var skitduktig och körde bäst. 

Sedan gick vi ut och körde fem varv 200 meter rodd + 20 box jump. Det var mindre kul. Jag blev klar sist... Benen är nog min svagaste sida och att ladda upp med en två timmars promenad innan var kanske inte det bästa. Men bra träning! Gör ju inte sådant jag är dålig på självmant så det är bra att jag tvingas till det i och med passen. 


Bilden är från Boxens instagram "boxenumea". Jag syns på lådan längst bort. 
 
 
Efter crossfitpasset fortsatte jag i gymmet med ett bröstpass. Energin var väl inte på topp, men det blev ganska bra ändå. 

Imorse lyckades jag smyga upp kl 6 utan att väcka sambon (vilket är ganska skickligt på 21 kvm). Var nämligen på ett yogapass 6.30 på IKSU och köttade sedan ryggen i gymmet. Hann förbi skolan en sväng och nu är det snart dags för ett lunchyogapass på Boxen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }