Är inne en fin träningsbubbla för tillfället

Min träningsplanering går inte riktigt som den ska... Igår skulle jag köra ben, men ändrade till bröst och axlar. Hann dock inte med axlarna så skulle köra det på kvällen. Meeen, då blev det rygg med min träningskamrat på Iksu istället. 

Så imorse skulle då axlarna tränas, men då lovade jag bort mig på ett armpass... Alltså, herregud. Var på gymmet lite innan min träningskamrat så hann i alla fall med två axelövningar innan det var dags för ett mördarpass för armarna. 

Helt sjukt tungt alltså... Sista setet på FÖRSTA bicepsövningen gav mig tårar i ögonen. Hahaha! 


Sedan var det bara hem för att käka frukost/lunch och snabbt iväg för att titta på en crossfit-tävling på bästa Boxen. Bilderna här nedan är inte mina, utan de har jag snott från fb: 

 
 
Boxendeltagarna levererade och tog hem första platsen på herrsidan. 
 
På damsidan var det bara två lag. Blev ändå liiiiite sugen på att vara med. Nästa gång kanske. Måste bara få upp lite uthållighet och bra teknik först! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }