En riktigt Moa-dag

Om man kan vara en karikatyr av sig själv så har jag varit det idag. Började med att slänga in kläder i tvätten och passade på att göra ett armpass på IKSU under tiden. Sedan hem för gröt, iväg till sjukgymnasten och så passade jag på att handla. 

På Coop kom jag på mig själv att verkligen vara den där gymnördstereotypen. Gick nämligen runt i träningstights och linne och handlade kyckling, torsk, ägg, kvarg, keso och bananer. Hahaa! Det var verkligen inte meningen, men det var bara det jag behövde... 



Blev sedan ett till gympass med min träningskamrat. Bytte bara superhjältelinne och var sedan redo för ett bröst- och axelpass. Tur jag visste om det redan på morgonen så jag kunde fokusera mer på biceps än triceps på armpasset. Annars hade jag nog inte haft något tryck alls under pass 2. 
 
 
Efter pass 2 åt jag omelett och sparris... Typiskt träningsfreaksmat. Men omelett och sparris är ju typ det godaste! 
 
 
Men sen då, dra på trissor... Då cyklar jag tillbaka till IKSU och kör lite baksida och rumpa innan stängning. Tänkte egentligen köra ett ryggpass, men kände att jag inte mäktade med det. 
 
Trött men nöjd efter pass 3
 
 
Jaa, men nu blir det ofrivillig vila i tre dagar då jag ska på gympatävling och läger med mina gymnaster. Det är ju inte optimalt med tre pass på en dag, men vad gör man inte då energin är på topp, har en låååång vila bakom sig och en lång vila framför sig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }