Julklappar hit och julklappar dit

Jag har julklappsbekymmer. För det första så "missar" jag julafton, jag kommer inte kunna ge/få julklappar förrän 18:e januari. Problem nummer två är att min väska vägde 19.3 kg på vägen hit vilket betyder att jag bara har 0.7 kg till godo. Tredje bekymret är att jag inte vet vad jag ska köpa. Den enda jag har en julklappsidé till är Micke. Jag vill bland annat köpa en t-shirt till honom, men jag hittar ingen som duger. Det finns ingen där det står: Moas älsklingspojke.

Konstigt.

Kommentarer
Postat av: Micke

Jamen precis! Hur smart var det att ta med en 99% full väska då? =P Du kan ju alltid köpa kläder där borta! Kramis.

2009-12-16 @ 02:06:27
Postat av: Emma

Du får packa i Joels väska helt enkelt =)

Själv hitta jag ingen "mosters älskling"tröja till Selmisen... så då gjorde jag en själv... mkt enkelt...

2009-12-16 @ 09:31:09
Postat av: Stefan Anundi

En t-shirt med en moa-fågel på kanske?

2009-12-31 @ 05:03:32
URL: http://stefan-anundi.blogspot.com
Postat av: Moa

Det var en grymt bra ide Stefan. Tyvarr har jag inte sett nagon sadan t-shirt. De enda faglarna som finns ar kiwifaglar. Hm...

2010-01-04 @ 08:18:22
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }