Nu vet ni vad jag önskar mig i julklapp

Träffade på en kille för några dagar sedan. Ganska snabbt så fick jag för mig att han var homosexuell. Tjoho, tänkte jag, vilket kap! En bögkompis är ju något jag önskar mig i julklapp. Killkompisar har jag redan, men om man har en homosexuell killkompis behöver man inte oroa sig över att han ska bli kär i en. Det var alltså ett perfekt läge att lägga in ”kompis-stöten”. Sen visade det sig att han var hetro. Då blev han inte intressant längre och jag gick där ifrån.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Men krya på dig Moaa .. ;)

2009-11-04 @ 13:36:55
Postat av: Elin

Jag har två bög kompisar. Jag ska presentera dig för en av dem när vi ses! haha Puss

2009-11-06 @ 22:31:27
URL: http://aspecialmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }