Top 10 list

Jag har varit i NZ i drygt ett dygn nu. Mina hander skakar och jag undrar om det ar for att jag ar trott eller for att jag atit daligt eller mojligtvis en kombination. Jag sov cirkar 16 timmar inatt sa jag borde inte vara trott och jag at havregrynsgrot till frukost sa jag borde inte vara hungrig.

Aven fast jag inte varit har sa lange har jag gjort en lista pa saker jag saknar:
1. internet till min dator
2. fiberhavregryn
3. lingonsylt
4. fulkornsbrod
5. Micke
6. las till toalettdorren
7. gott dricksvatten
8. en koksflakt
9. vilken appledator som helst med internet (jag vet inte hur man byter stil pa texten om jag inte sitter vid en mac)
10. telefonen

Kommentarer
Postat av: Micke

Va kom jag inte förnst på 5e plats! =P. Men oj oj.. Finns det inget Lås till Toaleten!! Phew tur att inte jag bor där då :D.

Kram

2009-11-21 @ 10:20:30
Postat av: Micke

Sov så Gott nu Moa :)



Dont let the bed-buggs bite



Kram.

2009-11-21 @ 10:36:59
Postat av: Emma

Gillar att Micke kommer längre ner på listan än internet till din dator ;)

Hoppas du har det toppen där nere och njuter allt du kan!



KRAMEN

2009-11-21 @ 12:07:03
Postat av: Joel

Varför har du inget internet till din dator? Inget bredband i huset eller någon annanstans? Telefonen är väl inget problem att ordna? Även om du inte har så många att ringa till...

2009-11-21 @ 12:22:35
Postat av: Moa

Jag ska fixa telefonen i veckan. De har internet i huset men jag vet inte om jag kan koppla det till min dator. Det finns inget tradlost. Familjen ar inte hemma i helgen sa jag kan inte fraga dem. Pa skolan finns internet men eftersom tidsskillnaden ar +12 timmar sa kan jag ju bara prata med er hemma i sverige pa morgonen eller pa kvallen och da kommer jag ju inte vara i skolan. Typiskt.

2009-11-21 @ 23:39:25
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Evelina - brunetternabloggar

Jo, vi bakar ganska ofta. fika är ju så gotttt!! :D

2009-11-22 @ 14:51:08
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha, ja jag tror jag är de :p

2009-11-23 @ 15:30:22
URL: http://ericaajohaansson.blogg.se/
Postat av: Stefan Anundi

11. Å, Ä och Ö. ;)

2009-12-31 @ 04:36:36
URL: http://stefan-anundi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }