God morgon! nr 2

Vaknade precis av att en telefonförsäljare ringde. Sprang upp och kollade numret på nummerpresentatören och så var det ett konstigt nummer och då svarar jag inte.

Har varit i skolan idag och varit duktig ett tag. Vi hade nämligen inga lektioner. Egentligen skulle jag väl göra ett matteprov också (som jag skulle ha gjort förra veckan) men så duktig orkade jag inte vara. Jag tog bilen hem och sov. Det gick inge bra att sova i natt eftersom jag hade (och har fortfarande) konstiga kittlingar inuti ljumsken och ner i benet. Det är hemskt! För det går ju inte kli inuti benet.

Nu ska jag äta upp en mango och vakna till ordentligt.

Och så måste jag ju bara visa upp mitt leksaksblåa nagellack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar naglacket! :D

2010-04-29 @ 09:54:08
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }