Harfrossa

Igår, när jag var ensam hemma i lägenhet, tittade jag på de gyllene chokladhararna och de såg så fina och goda ut att jag åt upp dem. Allihopa. Jag sparade inte en enda till Micke, ändå var det hans chokladharar. Men det är ju inte första gången detta händer. Förra gången var det en tomte som gällde.
När chokladen var slut hade jag laddats med ny energi och dammsög hela lägenheten, plockade undan all disk och kände mig allmänt energisk.

Lärdom jag drar av detta: Jag borde nog äta choklad varje dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Man mår bra i själen av choklad så därför ska man ta minst en liten bit varje dag =)

2010-04-16 @ 09:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }