Adjöken

Nu är det hejdå som gäller. I morgon åker jag till Stockholm och blir där några dagar innan avresan till Malawi. Min käraste mac stannar hemma och med följer en PC istället.


Här är alla presenter jag fått från Älvsbyns kommun, Älvsby bokhandel, Konsum och Handelshuset. TACK!
Endast kepsar och t-shirts väger ca 3.5 kg. Hej och hå!


Från Apoteket, inte allt, men nästan...

Imorgon är det alltså Stockholmsstressen som gäller. Så det går fortfarande att ringa och messa, men på torsdag är jag framme i Malawi. Då kan ni prova röksignaler istället.


Kommentarer
Postat av: Micke

Urk! Du har bara varit borta i snart en dag.. och jag saknar dig redan.. Detta kommer att bli jobbigt :( Men ha det nu så BRA där borta i Malawi =).

2010-08-21 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }