Nära nära

Bara i morgon, fredag, kvar och sen drar jag. Det mesta är klart, så jag känner mig lugn.

Vaccinerna är äntligen färdiga.
- kolera
- gula febern
- hepatit A och B
- hjärnhinneinflammation
- polio
- rabies
- tyfoidfeber
+myggnät

Bara det kostade cirka 8000, så är det någon som vill bidra är jag väldigt tacksam.

Jag har bara malariatabletterna kvar. Fast de måste införskaffas i Stockholm.

Kopior på alla viktiga dokument är fixat. Väskan väger bara 17 kg nu (men jag är inte riktigt klar ännu). Jag har plockat ut alla gåvor jag fått. Morsan får skicka med posten senare, det blir billigast så.

Jag och Julia var med i PT idag. Ta en titt här!


Bilden är från Piteå Tidningen

Kommentarer
Postat av: Zuna Baluna

Lycka till! Hoppas du fick plats för solskyddsfaktor..

2010-08-20 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }