Jag lever!

...men jag har inget internet. Sitter nu vid Susannas dator istället för min.

I lördags kväll kom Micke hit till Malawi. Sedan dess har vi hunnit äta middag hos min familj (jag bor numer på AYISE's guest house), varit på möte med BAHASI, druckit te hos familjen, tränat judo två gånger, undvikit regnet, varit på BAHASI's Christmas Party, ätit lunch hos familjen, ätit glass, gjort annat BAHASI-jobb som gått till företag för uppföljning av bidragsansökningar och hämtat river sand, ätit lunch ute två gånger och handlat handgjorda trägrejer och målningar.

Eftersom jag använder Susannas dator har jag inga bilder. Tyvärr.


Imorgon, lördag, är det judo igen och på eftermiddagen åker vi mot norra Malawi. Är tillbaka igen den 28:e december tror jag. Vi får se vad som händer.


Jag packade Mickes resväska idag med alla mina trägrejer jag köpt. Mickes kläder lindade jag runt så att inget ska gå sönder. Och vips så vägde väskan 22,5-25 kg! Den får ju bara väga 20 och jag som trodde den skulle väga 15... Jaja.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sätt så mycket du bara kan i handbagaget!

2010-12-18 @ 16:38:35
Postat av: Mamma

Kolla vad det kostar att skicka ett paket till Sverige.

2010-12-20 @ 11:12:21
Postat av: Gun-Britt

Hej,Moa (och Micke) vi vill bara önska God Jul och Gott Nytt År men ser att du inte hinner läsa detta ev. före julafton men iallafall så läser du kanske detta före nya året. Var till Ä-byn i lördags och myste med Boris.Ha det bra

2010-12-20 @ 23:40:04
Postat av: Erica

God Jul på er M & M ;)

2010-12-24 @ 00:59:52
Postat av: Anonym

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR på er önskar Rolf & Åsa

2010-12-24 @ 13:26:32
Postat av: Moa

God Jul pa er allihopa!

2010-12-24 @ 15:00:30
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }