Dessutom så dör de ändå efter några dagar

Nu har jag skrivit ett: Alla hjärtans dag. Det är ju en supertöntig dag. Supertöntig. För det första så borde det inte finnas någon Alla hjärtans dag, för den dagen ska ju egentligen vara alla dagar. Varför ska man visa sin kärlek extra mycket just den dagen när det är 365 dagar på ett år att visa sin kärlek på. Galet, visst?
Det är ju väldigt populärt att ge bort snittblommor till sin käresta på Valentine's Day. Snittblommor är skit. Om jag fick blommor skulle jag bli allt annat än glad. Jag har sagt det till min pojkvän så han vet redan om det. Rosor fraktas oftast i flygplan från Afrika och Sydamerika och de som jobbar får i princip inga löner. Helt sinnessjukt är det. Helvetesblommor borde de kallas.
På mysfronten har min helg bestått av picknick, bakelser, spel, film, kladdkaka och kärlek. Inga rosor hos mig inte.

Alla hjärtans dag. Det är ju en supertöntig dag. Supertöntig. För det första så borde det inte finnas någon Alla hjärtans dag, för den dagen ska ju egentligen vara alla dagar. Varför ska man visa sin kärlek extra mycket just den dagen när det är 365 dagar på ett år att visa sin kärlek på. Galet, visst?


Det är ju väldigt populärt att ge bort snittblommor till sin käresta på Valentine's Day. Snittblommor är skit. Om jag fick blommor skulle jag bli allt annat än glad. Jag har sagt det till min pojkvän så han vet redan om det. Rosor fraktas oftast i flygplan från Afrika och Sydamerika och de som jobbar får i princip inga löner. Helt sinnessjukt är det. Helvetesblommor borde de kallas.


På mysfronten har min helg bestått av picknick, bakelser, spel, film, kladdkaka och kärlek. Inga rosor hos mig inte.



Tulpaner är inte heller något att hänga i julgranen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }