Kommer jag bli en fågel eller en blomma om jag fortsätter?

Solrosfrön, apelsiner och salta jordnötter har blivit mitt substitut för godis. Jag har fått för mig att jag kommer förtvina och dö när jag inte får i mig min dagliga dos fika/godis/choklad och därför blir speciellt solrosfröna min hjälp att överleva dagarna.

Jag såg ett avsnitt av House för väldigt länge sedan där de trodde att en patient möjligtvis var sjuk eftersom han hade ätit mycket solrosfrön. Eller har jag fått allt om bakfoten? I alla fall så ska jag imorgon börja äta dessa frön i måttliga mängder.

Kommentarer
Postat av: Evelina - Brunetternabloggar

Ja, det var rm :) Solrosfrön är gooottt!

2010-02-19 @ 10:48:00
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Zuna Baluna

Kadmium...

2010-02-19 @ 17:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }