Kvällens höjdpunkt

Shit pomfritt! Nu är det allvar här, på riktigt. Det är verkligen till Malawi vi ska. Idag fick vi besked. Känns hur bra som helst faktiskt!

Det var en kulturcafé med temat internationell afton på skolan idag. Det bjöds på maträtter från olika länder, burundisk dans och så jag. Jag var nog bäst. Jag visade bilder från det underbara landet Nya Zeeland och berättade om mina två månader där. Det var grymt kul att stå och prata inför folk och jag fick till och med publiken att skratta. Nästa år vill jag prata om min tid i Malawi och då kanske jag bjuder på en afrikansk dans till och med. Skulle vilja kunna vifta på kroppen lika bra som de burundiska tjejerna.


Vilken ego boost jag fick idag. Fast det får jag ju i och för sig ganska ofta...


Kommentarer
Postat av: Evelina - Brunetternabloggar

Haha, så bra att det gick bra! ;P

2010-02-11 @ 09:04:39
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Moa

Evve: Yees! Din syster var där och lyssnade..

2010-02-11 @ 10:30:48
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }