Om du inte tycker om att städa, se till så att du har en vän som gör det

I fredags var det liksom fest här. Jag och Micke hade en övernattningsgäst, Julia. Jag har ingen aning om vilken tid vi gick för att sova, men jag och Micke gick upp drygt nio och då stod Julia och diskade. Jag startade diskmaskinen, vi åt frukost, Julia fortsatte att diska och jag åkte till gympahallen. När jag kom hem några timmar senare var det skinande rent hemma och Julia var borta.

Julia var så duktig att jag och Micke har planer på att hyra in henne då och då. Eftersom hon ska åka med mig till Malawi som volontär borde hon inte ha något problem med att diska och städa volontärt hemma hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }