Vi säljer oss

Nu är det klappat och klart. Det är Malawi som gäller i höst. Allt känns toppen förutom en liten grej.
Hur ska vi finansiera det hela? Det är inte gratis att jobba gratis kan jag säga.

Så om det är någon med pengar över eller om någon känner någon med pengar över - kontakta mig!
Jag/vi (Julia, Malin, Joel och Susanna) kan erbjuda olika tjänster i gengäld, till exempel bildspel, afrikansk dans, diktsamling, en rapport, teater eller annat vi kommer överens om.


Var inte blyga, varje krona räknas!

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Kanske kan ni kontakta NSD/Kuriren/PT och skriva en krönika? Jag vet inte om de betalar bra men det kanske finns andra som kan vara intresserade.

2010-02-12 @ 12:54:11
Postat av: Moa

Det var ett bra tips!

2010-02-12 @ 13:33:58
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }