Lappsjuka

Denna morgon vaknade jag ensam i lägenheten 30 minuter senare än vad jag skulle. Trots tidsbristen hann jag diska grötkastrullen och kom till skolan utan andan i halsen. Pojken min ringde och var lite purk över att jag inte sett lappen han lämnade till mig på morgonen. Den hade tydligen varit fasttejpad på min mobil och jag hade lyckats få den att försvinna utan att ha sett den. Väldigt mystiskt. Jag började ett tag att tro att pojken min är knasig på riktigt och inbillar sig saker. Vid 21-tiden hittade han lappen i en låda under sängen.

Han är nog knasig ändå. Hur har lappen hamnat där liksom? Helt omöjligt. Min teori är att han tänkte skriva lappen, men sedan glömde bort det. För att inte verka helt ... skrev han en lapp och låtsades sedan hitta den.



Kommentarer
Postat av: Micke

Ja.. det var nog så jag gjorde.. :P

2010-02-02 @ 22:21:34
Postat av: Evelina - Brunetternabloggar

Haha, fin teori.. men du, Sveriges flagga är väldigt ofyndig och tråkig. Aa fast jag kan väl hålla med om att den ser ganska gosig ut när den hänger i en flaggstång på sommarn :)

2010-02-02 @ 22:58:46
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Elin

vilken genialisk ide. det där med lappen i lådan under sängen alltså. du har en man med kreativitet ;)

2010-02-08 @ 13:22:04
URL: http://aspecialmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }