Inte ens choklad besegrar min vinnarskalle

Idag har jag varit ren från fika och godis i 10 dagar. Det känns bra och fler dagar ska det bli. Det är ju så att jag och Micke tävlar vem som klarar oss utan det försmädliga sockret längst. Efter skolan idag gjorde jag och några klasskompisar chokladbollar som vi ska bjuda på i morgon. Jag rullade femtionio bollar i pärlsocker och jag åt inte en enda. Jag smakade inte av "smeten" och jag slickade inte ens av fingrarna. Det är starkt gjort.

Efter denna prestation kan jag göra allt! Ingenting är omöjligt längre.



Kommentarer
Postat av: Evelina - Brunetternabloggar

Amazing !

2010-02-25 @ 20:00:31
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }