Där allt är som tidigare

Har varit hemma i ett dygn nu och det går hiskeligt fort så är man inne i vardagen igen. Allt är som vanligt förutom min navel som inte är sig lik. Det är ändå skönt att vara hemma, men Nya Zeeland var bättre. Ett litet tag till hade varit underbart. Det var ett underbart liv i ett underbart land.


Något som ska göras igen...
En härlig känsla att bara falla och inte ha någon kontroll alls. Bara slappna av och hoppas på det bästa.

Nu är det dags för pepparkakor, lussekatter och choklad. Jag missade allt julfika och julgodis och det måste jag ta igen nu. Sockret ska flöda.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Välkommen hem Moa. Men vad har hänt med dig, du har väl aldrig ätit mycket socker? Jag kommer ihåg en tid när du aldrig åt något som helst godis. Det var ett vad eller nåt som du och en kompis kämpade om, eller...

2010-01-19 @ 14:29:21
Postat av: Moa

Tack! Ja det var en tävling vi hade. Jag var klok på den tiden... Nu går det utför, men jag ska snart ta tag i saken igen. Måste bara få några sockerrus först :)

2010-01-19 @ 14:57:15
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Zuna Baluna

Hmmm, vill minnas att det var svenska fibrer du saknade mest i NZ.

2010-01-19 @ 19:03:52
Postat av: Anonym

Visst är det hääärligt att hoppa...

Jag skulle göra om det när som... men skönt att slippa eget ansvar, bara lita på nån anna ;)

2010-01-19 @ 20:59:28
Postat av: Moa

Zuna Baluna: Jag äter ju fiberhavregrynsgröt till frukost!

2010-01-20 @ 12:26:57
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }