Inget navelludd i alla fall

Jag har upptäckt att min navel är borta. Kom fram till att den är under ett av plåstrena och att de måste ha dragit ut den arma blindtarmen där igenom. Nu känns allt så mycket värre. Min navel är liksom helig, ingen får röra min navel. Det är en sån himla otäck känsla och jag hatar det. Men nu har de alltså öppnat upp naveln och dragit ut tarmen där. Gaah! Åh, jag är helt förstörd. Min navel, min navel...

Det hade ju varit bättre om de gjort ett nytt hål och plockat ut den där. Då hade jag nog fått en vanlig sårskorpa som jag sedan klöst bort och fått ett ärr. Men naveln, fy bövulen...


Mamma har lärt mig hur man gör med byxorna då man är gravid. Jag använder samma knep med min svullna mage. Nu ser det ut som om jag fått gulsot också.


Kommentarer
Postat av: Zuna Baluna

Att bli av med naveln är kanske ett sätt att ordentligt klippa navelsträngen?! Dvs att göra slut med mamma...



PS. Det finns plastikkirurger till allt, inkl. naveln. DS

2010-01-14 @ 18:38:11
Postat av: Moa

Det ska bli intressant att se hur min stackars navel ser ut när plåstret lossnar. Kanske blir det ett besök hos en plastikkirurg... ;b

2010-01-16 @ 23:30:07
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }