Det nya livet...

Jag har tränat regelbundet sedan jag var i femårsåldern och tack vara detta har jag haft en stark, smidig och frisk kropp. Tyvärr så har de senaste åren varit lite upp och ner. Just nu är det ner.

Micke tycker nog jag börjar bli sladdrig för imorse tog han fram våg och måttband. Vi mätte vikt, vattenmassa, kroppsfett, muskler- och benmassa. Jag har en specialvåg som kan det mesta. Den talar också om vad man har för optimalvikt. Enligt vågen ska jag gå ner ett kilo och Micke ska gå upp fyra. Vi mätte även armar, lår, vader och mage.

Nu är det alltså dags för "det nya livet". Vi har snickrat ihop ett träningsschema som vi ska följa i sommar.

Det kommer bli jobbigt det här. Därför har jag laddat hela dagen med choklad.

Kommentarer
Postat av: sarah

sv; aaa okej :D

2010-06-20 @ 23:56:30
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fy fan vilken cool blogg du har!

Har ska jag titta in flera ganger!



vad har du for planer i sommar da?



kram!

2010-06-21 @ 06:05:26
URL: http://sistersofglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }