Inte utan mina badrumsdjur!

Micke och jag tittade på en lägenhet idag. Den såg jättefin ut, eller i alla fall finare än den som han har nu. Det enda negativa var badrummet.

- Det var så litet att man måste kramas om man ska få plats två stycken (det är i och för sig mysigt men inte så praktiskt kanske)
- Det var så lågt i tak att man måste sitta ner och duscha (kan ju ändå vara skönt att få vila benen någon gång)
- Tvättkorgen och badrumsmattan får inte plats vilket är katastrof. Jag kan inte ha ett badrum utan mina rödrosa fiskar.







Kommentarer
Postat av: Micke

Hehe.. Nej det är ju ett problem.. :P

2010-03-11 @ 20:44:59
Postat av: JULIA

Kul med ny lägenhet. Men det låter verkligen som det är ett miniliten badrum, hoppas det löser sig någorlunda. :)

2010-03-13 @ 18:41:24
URL: http://ijuliasfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }