Fullt ös, medvetslös!

I torsdags jobbade jag, var en snabbis i skolan och åkte sedan till Umeå. Bodde hos bror och roade mig med att träna på IKSU, gå på stan och äta kinabuffé tills Micke dök upp på tågstationen lite senare. Vi hann med att umgås med vänner, bio, träna, MAX, stan, Fortet och grillning innan vi åkte hem ett och ett halvt dygn senare.

Det var yran i helgen, men vi hade inte tid att titta... Vädret var dessutom kasst.

När vi gick hem från tågstationen idag traskade en spindel på vägen. Om jag hade vågat skulle jag stampat på den. Jag bad Micke göra det eftersom jag inte ville att den skulle få spindelbarn.


Nu har jag kommit på att spindeln kanske var ett barn... Hujedamej!


Kommentarer
Postat av: Zuna Baluna

Peace, love and understanding. Tänk om en dinosaur tänkte stampa på Micke, hur kul skulle det vara?

2010-06-02 @ 01:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }