Jag blir ju förgrymmad

Jag tävlade som sagt SM i gymnastik i helgen och det gick faktiskt bra. Jag ställde upp i SM på ett villkor: jag var garanterad en medalj i lag. Det var nämligen bara tre lag anmälda. När SM:et väl startade var vi bara två lag och jag offrade mig för mitt lag och tävlade på hopp och fristående som jag egentligen inte hade tänkt göra. Mitt lag vann, men inte fick vi någon medalj inte.

Dessutom blev jag fyra på bom. Min poäng blev 10.7 och trean fick 10.75. Fast där får jag skylla mig själv lite.. Jag lekte bowlingkägla under hela bomserien och vinglade som full katt.

Jag hade alltså kunnat sitta här med två SM-medaljer. Eller åtminstone en, lagguldet. Men icke...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }