60 kg Moa och 70 kg Afrika

Nu har jag alla bilder på datorn så det kommer komma bilder allt eftersom här på bloggen. Jag börjar med bilder från då vi kom tillbaka till Sverige.

Julia och jag har precis landat på Kallax
Jag och Julia på Kallax, trötta och glada

Det första jag gjorde då jag kom hem var att äta frukost, även fast det var på eftermiddagen. Efter frukosten blev det middag. Mums!

Träffade så klart mormor!
Packade upp alla mina tyger...

...och alla mina trägrejer. Totalt tog jag hem 70 kilo från Malawi, Zambia och Tanzania.



Julia och jag höll ett föredrag för Odd Fellow-logen Cevia i Boden dagen efter vår hemkomst.



En vecka senare var det dags igen men denna gång med Susanna och Malin. Vi höll till i Älvsby folkhögskola och allmänheten var välkomna.


Måste säga att det är helt sjukt hur jag kunde få hem 70 kg. Tyvärr är luften så torr här så trägrejerna spricker. Det blir att ägna morgondagen till att smörja in allt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ooh vad mycket snygga grejer du har med dig hem!! :D

2011-04-25 @ 19:14:06
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }