Efterrätt till frukost

Världens bästa frukost åt jag idag. Turkisk yoghurt med mosade blåbär, hallon och banan. Så himla gott. Jag som brukar äta yoghurt och bär till efterrätt. Det är faktiskt godare än glass och bär.

Ett ögonblick ifrån att bären åkte av tallriken...

Igår var jag och mor på Tjejkvällen i Piteå. Hittade lite grejer som behövdes, men aldrig mer ska jag dit. Det var för mycket folk, ungefär som en mellandagsrea. Och jag hatar mellandagsreor. Hatar då det är kö till provrummen, kö till kassorna, expediterna är upptagna och man måste trängas bland massa människor man inte känner. Huva!
.
Ikväll eller i morgon kommer jag lägga upp bilder från Tanzania!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }