Den oändliga tårtan

Gjorde en tårta i lördags och den finns fortfarande kvar i kylen... Inte för att den är dålig och ingen vill äta utan den blev kanske i största laget.

Jag fick hjälp av Evelina och Julia med den snygga designen.
.
Igår åt vi falafel, bulgur, broccoli och yoghurtsås till middag. Snabbt, gott och nyttigt. Efter middagen hamnade vi dock i soffan framför Mästarnas mästare och 2 and a half men med en chipspåse. Chipsen var inte ens speciellt goda, men ändå så blev påsen tom.
Micke och maten


Ska nu äta lite tårta och sen ta i tu med dagen. Måste skaffa en ny internetdosa (mina gamla blev kvar i Malawi), äta mer tårta, krama Boris och träna lite.

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag tror du photoshoppat mina ögon!

2011-04-19 @ 23:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }