Det finns inte mycket pigment i mig inte

Idag har jag en ledig dag och den har spenderats hemma i huset med Lill-Boris. Har bland annat oljat in ett bord jag tog med mig från Malawi (ja, jag tog med mig ett bord) och så har jag promenerat med Boris en timma. Sen blev jag så utmattad av alla dessa bestyr att jag somnade i solen. Vet inte hur länge jag låg där, men en timma i alla fall.

En timma i solen och ändå är mitt ansikte vitt... Däremot lite längre ner på kroppen så ser jag ut att ha fått färg, röd färg.




Kommentarer
Postat av: Born This Way

kul blogg

2011-08-25 @ 11:49:27
URL: http://beckaliza.blogg.se/
Postat av: Evve

det vill jag inte heller. Gillar inte bebisar. Såg dig nyss utanför ica btw, men jag var så jävla arg på körskolan att detvar bäst att inte hälsa. för ditt eget bästa menar jag.. ;)

2011-08-25 @ 16:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }