Färdig!

Nu har jag gått igenom 11 707 bilder som togs i Malawi, Zambia och Tanzania. Pjuh. Inte alla idag då så klart. Idag blev det cirka 3000. Av alla dessa bilder valde jag ut 767 som ska framkallas. Funderar nu om jag sållade för hårt... Det är ju bara 6,5% av alla bilder (om mina mattekunskaper är tillräckliga). Men jag ska ju orka sätta in dem i album också.

Och av alla tusentals bilder så väljer jag ut denna till bloggen:


Det är den bästa duschen jag använde i Tanzania. Den var hur skön som helst och temperaturen var perfekt. Men om funnits på ett hotell eller vandrarhem i Sverige hade jag tyckt den varit sjukt äcklig och vägrat duschat. Jag hade klagat till personalen, slängt mina illaluktande sockar i deras ansikten, krävt pengarna tilbaka och gått därifrån.

Kanske inte riktigt. Men nä, jag hade absolut inte duschat i den där snuskduschen som jag så mycket gillade i Tanzania.

Kommentarer
Postat av: Malin

mycket mysig dusch! :P

2011-09-04 @ 19:21:23
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/
Postat av: Sussie

Åh men den gamla godingen ;) önskaaaar så att jag hade ett sådant badrum igen...

Men det hade sin charm!

2011-09-11 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }