God morgon!

Hade ställt mitt första mobillarm på 06.55 och det sista på 07.33. Jag måste ha 4-5 larm för att ta mig upp. Micke ringde dessutom vid 7.30.

Ändå tog jag mig inte upp förrän efter 11. Herregud. Och då var jag inte heller pigg. Det spelar ingen roll vilken tid jag lägger mig och det spelar ingen roll vilken tid jag går upp. Jag är alltid trött på morgonen.

Felet jag gjorde idag var att efter sista larmet så tänkte jag Bara 10 andetag till och sen går jag upp. Hann ju somna såklart...

Rödfläckig i ansiktet efter gnugg mot kudden. Mmm, jag har ett linne på mig.






Kommentarer
Postat av: Malin

tackar! :)



Nja det är nog både hårfärgen som gör det, och så la jag på lite extra kontrast på bilden, för den var så trist och dassig. så då blev det nog kanske lite starkare färger också :)

2011-08-27 @ 23:16:01
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }