Hej jag är en förvirrad tjej som säger hej!

Blev stress till jobbet idag. Cyklade i nyduschat hår och hoppades att det skulle torka i vinden. Kommer fram trevligt svettig och stämplar in en minut innan jag börjar. Två minuter senare får jag veta att jag var ledig idag och har jobb imorgon istället. Aha!

Eftersom jag jobbar på Konsum tänkte jag att jag kunde passa på att handla då jag ändå var där. Hittade dock inte coop-kortet så jag gick hem till Micke för att jag var säker på att det låg där. Men icke, skickade honom ett sms och frågade vart det var. Fick som svar: "Du hade det sist. Förslagsvis i din plånbok" och mycket riktigt, det låg i plånboken. Ja, så jag gick tillbaka till Konsum för att handla. Himla virrhöna jag är.


Virrhönan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }