Nu är det klippt!

Vilken slarver jag är. Jag har två kameror men båda sladdarna till datorn är ute på vift. Har inget kort-läsare i datorn heller så jag får inte in bilderna. Tråkigt.

Idag på lunchrasten fick jag håret klippt och det känns så fräscht nu. Men då jag satte upp det i en hästsvans nu innan träningen upptäckte jag vad kort det har blivit. Nu liknar det mer en giraffsvans. Fast hellre fräscht och "kort" än långt och slitet.

Lill-svansen når knappt till nacken

Snart är det dags för träning och idag blir det ben och axlar. Det kommer bli tungt för jag har fortfarande träningsvärk från förra passet med ben och axlar plus att jag har träningsvärk i biceps, triceps och rygg. Får ju träningsvärk efter varje pass, haha.

Eller en föl-svans kanske passar bättre än giraff och häst

Det var för övrigt sista jobbardagen idag. På fredag flyttar jag och på måndag börjar skolan. Kul kul.



Kommentarer
Postat av: Micke

Buu!! Stanna i byn istället :(

2011-08-30 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }