Värdelös på tugg

Är hemma med Boris och myser. Jag går igenom Afrikabilder och väljer vilka jag vill ha på papper och Boris spelar för det mesta boll. Nu mår jag dock lite illa. Tömde en tuggummipåse på cirka 10 minuter. Jag är sämst på att tugga tuggummi. Tycker de tappar smak på en gång och stoppar ett till i munnen allt eftersom smaken försvinner. Det slutar med att jag har en stor klump i munnen och kramp i käken. Spottar ut allt och börjar sen om från början.




Den här bilden är tagen i Zambias huvudstad Lusaka. Fint, modernt och fräscht. Men av det lilla jag såg av staden fick jag uppfattningen att det var grått och tråkigt.


Sen så kan man inte gå och titta på molnen utan man måste hela tiden ha koll på vart man går. Helt plötsligt kan det vara ett hål i marken. Och så var det ju även i Malawi. Typ livsfarligt. Det hade aldrig accepterats här.

Kommentarer
Postat av: Micke

Det är därför jag alltid går och tittar ner i backen.. Jag letar efter hål :P

2011-08-31 @ 23:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }