I mammas frys finns mycket gott

I fredags åkte jag hem till Norrbottens pärla. Det började i alla fall i nyttigt med medhavd frukost på tåget. Skinkrullar fyllda med keso och en paprika, vatten och hårdbröd. Sen gick det utför...

Det blev rulltårta, lussekatter, rulltårta igen, pepparkakor, chokladpudding och sen ännu fler lussekatter. Då jag kom tillbaka till Umeå stod söndagsfikat framme och det kunde jag inte heller hålla mig ifrån. Inte heller idag då det bjöds på chokladbollar, punchrullar och pepparkakor på skolan.

Jaja...

Visar en bild på det nyttiga jag åt så kanske jag kan inspirera någon annan till det liv jag vill leva.

Det ser lite grisigt ut på bilden. Matlådan voltade nog omkring lite i väskan under den vilda cykelturen till tågstationen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }