Min räddning

Jag var så himla arg och irriterad på SJ i torsdagskväll då de hörde av sig och sa att mitt tåg hem var inställt. Någon dag senare hörde jag hur någon kastade en snöboll på min fönsterruta. Jag öppnade och där var min prins på en vit springare. Han var här för att föra mig säkert hem. Jag kastade ut mitt långa hår, som värsta Rapunzel, så att min prins kunde klättra upp till mig. Vi kysstes, fåglarna sjöng och norrskenet glänste.

Sedan red vi hem under en stjärnklar himmel och hela byn firade med pompa och ståt.

Tänk vilken pojkvän jag har! Men jag kanske överdrev lite... Jag fick åka Toyota hem, men den var i alla fall vit.

Hemma i snön med bästa Boris

Kommentarer
Postat av: Suziniii

Försök inte ;) Jag tror stenhårt på rapunzel-storyn! Sista´, du är för blygsam.

2011-12-19 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }