Till tomten

Min önskelista har uppdaterats ytterligare. Jag har lagt till något som jag kallar vattenmätare, men jag vet inte vad det heter egentligen. Skulle i alla fall vilja ha en sorts mätare i duschen som mäter hur mycket vatten jag använder. Det skulle vara intressant att veta och som den tävlingsmänniska jag är skulle jag bli motiverad till att inte duscha lika länge. Jag ska klara på mindre vatten än förra gången, kommer snurra i mitt huvud.

MOAS ÖNSKELISTA 2011

 

  • Wake Up Light
  • febertermometer
  • ute-/innetermometer
  • eltandborste, munskölj och flourtabletter
  • hudkräm + ansiktskräm (gärna ekologiska)
  • shampo + balsam (gärna ekologiska)
  • sängkläder (gärna ekologiska)
  • 2-3 handdukar och 2 badlakan i samma färg (gärna ekologiska)
  • stekpanna
  • tidskriftssamlare
  • bläck- och blyertspennor
  • träningskläder (sport-bh, linnen, tights, överdragsbyxor)
  • kläder
  • presentkort (på tex Stadium, Indiska, Vila, Rut mfl, Make Up Store)
  • apotekssaker (kan tex vara tandkräm, Helosan och annat bra)
  • mat (All Bran, Rågfras, müsli, olivolja, Ryvita och Finn Crisp)
  • vetekudde
  • DVD-skivor (tomma alltså)
  • böcker
  • den lilla svarta jordgloben som inte finns på Indiska längre
  • olika sorters stora tekoppar som finns på Indiska
  • grönt ekologiskt te
  • prenumeration på en träningstidning (tex BODY, STARK eller Hälsa och Fitness)
  • trosor och strumpor (gärna ekologiska, men annars funkar Björn Borg och Pieces också bra)
  • märkpenna
  • tandborstfodral
  • tidningsställ/tidningsförvaring som hänger på väggen
  • hörlurar till min iPod
  • hårtork med tratt
  • bidrag till träningsavgift för kampsporten
  • vattenmätare


(Det som är grönt önskar jag mig kanske lite lite mer än det som står med svart text)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }