Utan IKSU i tre veckor försmäktar jag i denna by

Här hemma i Norrbotten finns ju tyvärr inget IKSU där jag kan träna... Som tur är kan jag vara i gympahallen där jag i stort sett har växt upp. För det mesta agerar jag tränare där, men jag tränar lite själv också.

Sen så har jag sparkat några vändor med hunden och mamma. Hunden han springer som en tok och drar sparken med både mig och mamma på. Det är härligt med snö ute!

Promenader är också något jag satsar på under IKSU-frånvaron. Minst en promenix om dagen! Dessutom har mamma och jag kommit överens om att göra några styrkeövningar här hemma varje dag. Morsan kan vara lite motsträvig ibland, men med lite puschande så går det. 


Efter dagens träning blev det en minifruktsallad av äpple och clementin (som inte syns, men de ligger på botten) och så en blandning av keso och turkisk yoghurt till det. Tänkte toppa med honung, men någon sådan hade vi inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur långt upp i Sverige bor du?

2011-12-22 @ 10:59:21
Postat av: Moa

I Älvsbyn, som ligger i Norrbotten :)

2011-12-22 @ 20:09:07
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }