Grr..

Jaha? Men vad i helvete tänker ni med? Hallå! What!? Gaaah...

Ja, så känner jag just nu... BAHASI hit, BAHASI dit. Hatar BAHASI för tillfället, förbannad är vad jag är.


Annars då. I fredags kom alla svenskar (Julia, Susanna, Malin och Anna Klara) hem till mig där det bakades kladdkaka som vi åt tillsammans med fruktsallad gjord på mango, ananas och banan. Gott och trevligt!

Har inhandlat himmelsblå Converse för 125 spänn! De är dock inte nya, men jag blev så kär. Ska inte använda skorna här utan jag ska spara dem till Sverige. Det blev också så att jag köpte ett bord, armband, halsband, skålar, två stora giraffer (som inte går ner i resväskan) och lite annat smått och gott. Jag borde nog väga väskan snart för att kolla hur mycket jag egentligen har köpt.

Har ätit god mat i helgen, eller god för att vara här.

Mja... Allt för nu.




Kommentarer
Postat av: Zuna Baluna

Jag har oxå ätit god mat i helgen. Tillsammans med Boris & Co.

Åsså har jag skickat lite slantar till barna i Malawi. Köp dem nå´t fint från mig. Eller, nå´t praktiskt...

2011-02-07 @ 17:25:05
Postat av: Evelina

Sv: Hihihi hemliiiigt ;) pusssss

2011-02-07 @ 18:11:02
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Moa

Zuna Baluna: Tack så mycket för all din hjälp! Det är helt underbart :)

2011-02-08 @ 08:17:18
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }