I loooove NZ

Nu har jag varit min sista dag på Bright Era. Från och med nu ska jag lägga nästan all min tid på BAHASI och den återstående tiden på Girls Home. Det blir nog bra. Jag gav Bright Era en svensk flagga som de kan hänga upp på väggen och de blev så glada så och jag blev glad som slipper gå dit mer... Så det var en bra dag idag.

Imorgon blir det BAHASI-jobb och på kvällen ska jag och Susanna se Harry Potter! Ja, det finns ju faktiskt bio här. Filmerna kommer hit lite sent bara...


Eftersom internet är segt går det inte att ladda upp bilder. Däremot fungerar det att ladda upp bilder som jag haft på bloggen tidigare.

Jag valde NZ-bilder. Jag är liksom lite kär i Nya Zeeland...


Här var jag för ganska exakt ett år sedan...


13 december 2009. Som den gamla gymnast jag är spänner jag fötter och händer automatiskt helt utan att tänka på det.


Favvotröjan! Kiwifåglar är det underligaste djuret jag sett


Älskade Auckland! Där ringen är gick jag skola...


Till Nya Zeeland vill jag absolut tillbaka! Jag vill se det underbara landet fler gånger. Till Malawi vill jag däremot inte tillbaka till, men jag kommer sakna min fina värdfamilj enormt mycket. Det kommer gråtas floder den dagen jag ska säga adjö till famliljen Mbale.

Kommentarer
Postat av: Micke

Haha, nej jag vill då inte heller tillbaka till Malawi! Men till Nya Zeeland vill jag till!



Vilka muskliga armar och ben du har där i hoppet =D

ha det så bra så ses vi om...några månader.

2011-01-25 @ 17:04:35
Postat av: Moa

Micke: Nya Zeeland är underbart! Blir så glad varje gång jag bara tänker på landet :) Och ja, snygga ben och armar hade jag minsann. Nu är det annorlunda med den saken, haha..



Ses 6:e april då du slutat jobbet! Längtar.

2011-01-26 @ 13:19:50
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Micke

Lägg av du har fortfarande snygga armar och ben :)



Jag tycker vi bokar in en NZ resa någon gång i framtiden.. Det hade varit roligt :)



Längtar till den 6:e april!

2011-01-31 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }