1/1-11

...och jag missade när klockan var 11.11. Gaah, nu är mitt år förstört!
Redan.


Jase. Här är i alla fall lite bilder från julresan vi gjorde:


Köper jordglob gånger 3. Älskar trägrejer och det finns hur mycket som helst!



Julafton. Efter huvudrätten som var thaiinspirerad blev det efterrätt. Och nej, det är inte glass utan en risboll ni ser.



Hawaii-fest/middag på juldagen. Äter en helstekt gris, en annan form av julskinkan bara.



Roan antelope in Nyika National Park



Micke solar på Chitimba Beach. Det var där vi träffade Elisabeth från Älvsbyn och de andra svenskarna som åkte med Rosa Bussarna av en ren slump. Helt sjukt.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får se fram emot november, den 11/11-11

2011-01-01 @ 20:07:31
Postat av: Moa

Du har räddat min dag (mitt år)!



...men inte kommenterade du mina vackra bilder... Jase, jase.

2011-01-01 @ 20:12:43
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fina bilder! Särskilt på den där blonda tjejen, som vi längtar efter.

2011-01-01 @ 20:46:03
Postat av: Joel

Shit vilken snygg bild på antilopen! Den ska du definitivt skriva ut och hänga upp på väggen. Den gråa tonen som finns både i gräset, "i" antilopen och himlen gör den jättesnygg!

2011-01-05 @ 14:20:59
Postat av: Moa

Joel: Ja, det ska bli kul att komma hem och kolla igenom bilderna ordentligt. Har tänkt göra tavlor av några bilder. I alla fall av antilopen och zebrorna. Om du ska hem något så kan du se alla mina bilder, för Micke åkte ju hem idag och han har med drygt 15 GB med bara bilder...

2011-01-08 @ 10:00:44
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }