Många sura miner på en toppendag

Idag blev det Skansen och jag hade ett par skor jag aldrig använt tidigare vilket kanske inte var en bra idé. Det slutade med blåsor och att jag fick ta Mickes skor… Träffade en gammal vän och igår träffade jag en annan gammal vän. Det är ganska bra att ha vänner utspridda i Sverige.


Imorgon ska vi till landet. Här säger man tydligen inte stuga. Knas.


Micke upptäckte att glassen var ihålig...


Min glass var perfekt!


...tills jag märkte att den också var ihålig. Sämsta mjukglassgöraren i världen måste det ha varit.


Med onda blåsor och Mickes skor på fötterna


Och jag blev visst inte härdad av Afrikas sol. Nej, nej. Idag brände jag mig i hårbotten och på axlarna... Härligt.



Kommentarer
Postat av: Susanna

Alltså Moa, du och din hud!!! Du får ta och snacka med den ;)

2011-06-05 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }