Jag tror det finns en stalker i min närhet

En helg utan dator. Och skönt var det. I fredags hade jag dock dator men Mickes internet var så långsamt så jag kunde inte ens logga in på mailen. Det var så galet långsamt att jag för en stund trodde jag var tillbaka i Malawi. Till och med värmen var densamma.

Lördagen spenderas i stugan och jag tog med mig datorn dit för pappa har mobilt internet, men det hade han inte tagit med sig. Det var i iPad där i stället men den gick inte att blogga ifrån. Himla Apple. Men jag älskar Apple ändå.


Micke tog några smygbilder på mig...

Stretchar vaderna efter ett joggingpass. Hittade en bikini
som jag inte använt på flera år! Hoho, ibland är det bra
att tappa bort saker, man blir så glad då man hittar
det igen! Censurerade för övrigt bilden.




På sista bilden såg jag smygfotarn och då klämde jag fram min finaste snyggmin.


Första bilden skulle passa bra i Egoinas lårinlägg!



Kommentarer
Postat av: Joel

Varför går det inte att blogga från farsans iPad?

2011-06-14 @ 02:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }