Ajsiken

Mitt knä gör ont nu. Att jag inte ens ska tåla att springa lite. Det har känts som om det varit svullet och nu fyra timmar senare tittar jag efter och då är det så. Men gaah! Jag som bara trodde det var en känsla.

Mamma tycker jag ska till Vårdcentralen i morgon, men det känns överdrivet. Jag kan ju gå nästan fullt normalt. Det är nog lika bra att vänta med besöket tills jag ska dit och undersöka huvudet om tre veckor (om nu inte den värken försvunnit).
Snyggbena mina!


Däremot blir det Ibumetin, både för knät och huvudet. Två flugor i en smäll! Toppen.



Appdäjt.

Idag är mitt knä väldigt uppsvällt och jag kan gå än mindre normalt. Jag som kollade igenom gamla ToppHälsa-tidningar igår och fick värsta peppen att börja jogga ordentligt. Tänkte börja idag men det gick ju inte. Äsch då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }