M som i muskler

Efter en helg med choklad, popcorn, chips, glass, paj, vaniljsås och sånt kom jag på att jag kanske borde börja träna. Tränade ju näst intill ingenting i Malawi. Mina muskler har förtvinat och ändå har jag gått upp i vikt... Mystiskt.

Bryr mig egentligen inte om hur många kilo jag väger. Vill bara ha mindre fett och mer muskler. Jag vet ju vad jag en gång varit - MuskelMoa


Kom nyss hem från en promenad med Boris på 50 minuter och vi joggade sista 5 minutrarna. När jag kom in hade jag sockerdricka i benen. HAHAAA! Jaja, jag vet i alla fall vad jag ska göra i sommar...


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej har du en bra dag hittils?:)

Jag har nu publicerat vinnarna av 2 hårprodukter från schwarzkopf, kika och se om DU var en av dem !:)

2011-05-09 @ 15:02:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Erica

Tänk om jag också kunde säga: Jag ska börja motionera mer i sommar. Men i och för sig att säga det är ju inte så svårt, men att göra det är en helt annan sak ;) Men det är bra Moa försök att få mig till det också. Övertala mig! :)

2011-05-10 @ 20:34:27
Postat av: Erica

Tänk om jag också kunde säga: Jag ska börja motionera mer i sommar. Men i och för sig att säga det är ju inte så svårt, men att göra det är en helt annan sak ;) Men det är bra Moa försök att få mig till det också. Övertala mig! :)

2011-05-10 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }