Mitt framtida yrke

Pizzan blev fruktansvärt god må jag säga. Till och med pappa hade inget ont att säga och ändå gjorde jag degen på vetemjöl special fullkorn, lite fullkornsdinkelmjöl som jag skrapade ihop och grovt rågmjöl. Skitagod! Far min är inte så impad av fullkorn och sånt i vanliga fall.

Inga tomater i sikte utan pesto som bas och sen la jag till kyckling, champinjoner, soltorkade tomater, paprika, lite riven ost, en annan ost (som ser ut som ett mjöl men smakar väldigt gott) och ruccola.

Jag borde lätt få jobba extra på Aramo! Pizzabagare, det är nånting det.



En till SM-medalj vore inte fy skam.






Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att teleportera dig!

2011-05-30 @ 19:08:02
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: Micke

Men prefekt! Då behöver du inte flytta till Ume, stanna och jobba på Aramooo!! =D

2011-05-30 @ 19:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }