Moa ♥ Photo Booth

Min kärlek till Photo Booth har på nytt blossat upp. Jag kan sitta framför datorn hur länge som helst, ta bilder på mig själv och skratta högt. Ja, lite roar Moa. Min favorit är effekten som heter sträckning, den är så himla rolig.
Här är ett exempel:
Jag, mormor och mamma


Igår tog jag bilder utan effekt, men jag försökte ändå få det att se ut som att jag använt mig av någon effekt. Jag gjorde två försök och jag måste säga att jag är mest nöjd med tvåan.


Försök 1



Försök 2



Tänkte lägga upp en före-försöken-bild bara så ni kunde jämföra med hur jag egentligen ser ut. Men jag såg lite mysko ut där också så egentligen kanske det inte blev så stor skillnad.

Nu tror jag min pojkvän kommer säga "Men åh, vad du är söt Moa"


Kommentarer
Postat av: lovisa

KUl att du är med :D

2011-05-06 @ 08:22:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Micke

Haha ja.. Åh vad söt du är Moa. Men jag tycker nog att du var snäppet sötare i ditt senare inlägg :)

2011-05-06 @ 12:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }