Och Moa hon är trööött, tlööött

Är helt slut efter helgen.
Fick jobba i lördags och kvällen spenderades med vänner och några nya människor. Vi grillade, bastade och de flesta badade. Jag badade inte, det är ju inte sommar än (även om det ser ut så när jag titttar ut nu). Micke och jag sov även över och folket var extremt morgonpigga... Usch då.

I söndags blev det agility, gympatränare, middag hos mormor och hälsa på kusin med kusinbarn, Mästarnas Mästare (Yey Ingemar) och 2 and a half men.
Stort hår och svullna ögon


Eller är det för att jag steg upp före 7?



Kommentarer
Postat av: Micke

Vad gör du uppe så tidigt igentligen? Du har väll ingen tid att passa?

2011-05-30 @ 19:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }