Oh my God, oh my God!

Jag förstår för det första inte hur Erik Saade kunde vinna Melodifestivalen och sen bli trea i Eurovision Song Contest. Är det någon som lyssnat på texten?

Jag ska bli populär, jag ska bli populär
Jag kommer komma dit, populär
Min kropp vill ha dig tjej
Min kropp vill ha dig tjej
Jag kommer få dig då jag är populär
Jag lyfter mina händer upp i ljuset
Du ser mig dansa för mitt liv
Jag ska bli populär, jag ska bli populär
Jag kommer komma dit, populär


Och nä, jag kunde inte rösta för jag befann mig i Tanzania eller i Malawi just då. Så mitt fel är det då inte. Har sett några andra bidrag på youtube i efterhand och varför skickade vi inte några av dessa:



Jag har blivit en melodifestivalnörd i år. Min favorit som jag tyckte skulle vinna Eurovision var Ungern, gillar låten men gillar inte att titta på kvinnan som sjunger.

Ibland undrar jag om kvinnan kanske är en man.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Ja varför gick inte Loreen ens till final i melodifestivalen??????? Visst jag är glad för Sveriges 3:e placeringen och blev patriotisk under ESC, men ändå inte besviken att vi inte vann. Är roligare att en låt man stöttar 100% vinner. Oh my God och My heart is refusing me hade varit något ;) men det var förvånande att nallebjörnen och mamman tog hem ESC, vad hände där?? Nästa år tycker jag vi skickar Fredrik Kempe till AZerbaidjan, han behöver gööööra något annat än melodifestivalen.

2011-05-23 @ 18:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }