Sjuk gymnast besöker sjukgymnast

Igår sov jag med vitkål, som var grön, och plastfolié runt knän. Mitt knä var väldigt svullet och på morgonen tror jag det var bättre. Nu är det i alla fall bättre.

Jag kan till och med hoppa på ett ben! Hoho, så bra! Men inte sträcka och böja.. I morgon blir det sjukgymnast så då får vi se.

Micke frågade om jag hade sköljt kålen. Men det hade jag inte. Det tyckte han var synd ifall någon skulle bli hungrig under natten.


Idag ska jag sova utan vitkål men med bortnött nagellack. Jag hatar den synen för det ser förjävligt ut. Ändå har jag gått runt så i flera dagar. Det måste vara huvudvärken som stökar till det i lillhjärnan.


Har för övrigt fått hem en ny kamera idag och ändå tar jag värdelösa bilder med datorn.
Skyller på huvudvärken där med.

Kommentarer
Postat av: Micke

Fyndig titel :D

2011-05-27 @ 00:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }